فروش ویژه چراغ قوه و پاوربانک خورشیدی Wojia
خرید هاست
نوشته شده توسط : نیاز کالا

فروش ویژه چراغ قوه و پاوربانک خورشیدی Wojia

 
 
چراغ قوه و پاوربانک خورشیدی Wojia، دارای درگاه USB جهت شارژ و پنل شارژی خورشیدی. شارژ بوسیله نور خورشید و برق خانـگی. شارژ از طریق برق 220 ولت ...
چراغ قوه و پاوربانک خورشیدی Wojia همراه خوبی برای سفر به طبیعت، کوه‌نوردی و پیاده‌روی در هنگام شب هستند. گاهی ما به مکانی سفر می‌کنیم که نور کافی در آن وجود ندارد؛ در این صورت، داشتن یک لامپ LED بسیار ضروری به نظر می‌رسد. چراغ قوه و پاوربانک خورشیدی Wojia ابعاد و وزن مناسبی دارد و می‌توان به‌آسانی آن را حمل کرد و در محیط‌های تاریک قدم گذاشت. همچنین از لامپ آن به‌صورت کشویی استفاده خواهید کرد و در صورت نیاز می‌توانید آن را روشن کرده، به‌راحتی از روشنایی این لامپ بهره‌مند شده و محیط پیرامون خود را روشن کنید. چراغ قوه و پاوربانک Wojia چندکاره انتخابی خوب و باکیفیت برای داشتن سفری خوش است که می‌توانید از آن برای روشن‌کردن چادر، اتومبیل یا هر محیط تاریک دیگری استفاده کنید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 69000 تومان





:: برچسب‌ها: چراغ قوه , پاور بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 1830
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








  • کد نمایش افراد آنلاین